Ben jij Jeugd- en gezinsprofessional in gekleurd-hartje en nieren?

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Vind jij het een uitdaging om te zoeken naar de krachten en mogelijkheden binnen een gezinssysteem en houd jij tegelijkertijd je ogen open voor onveilige situaties? En vind je het leuk om in een kleine organisatie en een collegiaal team te werken?

Wie zijn wij:

Wij zijn Stichting Elckerlyc. Wij bieden effectieve en efficiënte ondersteuning aan gezinnen die in het kader van Maatschappelijke Opvang én de Opvang na Huiselijk Geweld tijdelijk verblijven in een woning van onze stichting. Onze Jeugd- en Gezinsprofessionals bieden begeleiding aan kinderen tot 18 jaar en aan hun ouders. Deze begeleiding is gericht op de opvoeding, ontwikkeling en verzorging van de kinderen met als doel hun zelfredzaamheid te herstellen.

Samen met onze collegae zorgprofessionals maken we de wereld voor deze kwetsbare groep jeugdigen elke dag een beetje beter.

Wil jij ons team versterken?

Stuur je motivatie en CV t.a.v. Eric van der Wilk, Manager Opvang & Begeleiding.

Voor een uitgebreid functie profiel klik hier. Wil je meer informatie of heb je vragen bel dan naar 010-4355000. Wij kijken uit naar je reactie!

werkenbij

Waarom werken bij Elckerlyc

Wij werken met erkende methodieken

Wij stellen de eigen kracht en verantwoordelijkheid van onze cliënten en hun omgeving centraal. Bij de kinderen die bij de ondersteuning betrokken zijn, ligt de nadruk op veerkracht. Ook voor de ontwikkeling van het kind is er de nodige aandacht, net als voor het spelen. Indien noodzakelijk wordt aan cliënten een bruikleenwoning verstrekt.

De erkende methodieken die onze begeleiders hanteren voor de begeleiding van cliënten zijn Krachtwerk en veerkracht.

Download 'ons aanbod'

werken-bij-begeleiding-en-ondersteuning

Begeleiding en ondersteuning

Maasluis, Vlaardingen en Schiedam

Elckerlyc biedt begeleiding en opvang in de regio Nieuwe Waterweg Noord. Dit doen we in het kader van de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo). We dragen bij aan deze ondersteuning door:

1. de zelfredzaamheid en participatie van kwetsbare burgers vergroten.
  2. een tijdelijke en beschermde veilige plek te bieden.
  3. sociale samenhang, veiligheid en leefbaarheid in de gemeente te bevorderen.
werken-bij-het-verhaal

Het verhaal van Elckerlyc

Van noodopvang naar Elckerlyc

Onze stichting is in 1979 opgericht. Toen heette het nog Noodopvang Centrum Vlaardingen. In 1989 werd de stichting vernoemd naar een historisch pand in Vlaardingen: Elckerlyc. De oorsprong van onze naam gaat echter veel verder terug in de tijd.

Meer weten over 40 jaar opvang van dakloosheid in de regio? Dat lees je in ons jubileumboek ‘40 jaar Elckerlyc’ waarin medewerkers en cliënten een beeld geven door de jaren heen.

Meer informatie of bestellen (€ 15.00 excl. verzendkosten) via info@st-elck.nl.

Download Inkijkje

jaarrekening-1

Arbeidsvoorwaarden

Bij Elckerlyc is de CAO Sociaal Werk en Maatschappelijke Dienstverlening van kracht.